Livrăm Luni – Duminică 10:00 – 20:00. Ajungem la tine în 60 de minute!
Livrăm Luni – Duminică 10:00 – 20:00. Ajungem la tine în 60 de minute!

Fiind scriitoare, am lasat-o pe Mia Barc, sa ne povesteasca despre cartile scrise si un pic despre ea. Nu am intrerupt-o cu intrebari , caci ne-a captivat modul ei de a povesti… 😍. Dar promitem pe data viitoare, sa punem intrebari. Asa ca va invitam sa ne spuneti daca ati dori sa aflati ceva anume de la ea. Este o persoana foarte deschisa.

Cât de importantă şi la-ndemână este educaţia economico-financiară pentru copii…?

Probabil sunt cele mai accesibile ca limbaj şi complete ca şi coţinut cărţi-manuale de finanţe şi marketing pentru copii 10 – 14 ani, existente acum în România. Întâmplarile amuzante, presărate cu uşoare ironii, sunt de fapt exemplificările şi explicaţiile termenilor economici.

Într-o lume în care învăţăm despre bariere şi limitări, noi deschidem mintea spre lucruri noi, spre inovaţie. Şi ajutăm copiii să nu le fie teamă să fie altfel, să gândească şi să-şi pună întrebări.

„Horia nu este un cititor, a fost nevoie mereu să îl împingem de la spate pentru fiecare pagină. Am rămas cu gura căscată când l-am gasit într-o dimineaţă trezit înainte de pregătirile de plecare la şcoală, pentru a mai citi puţin din cartea „Secretele unui puşti afacerist”. Din curiozitate am răsfoit-o şi eu, este captivantă şi frumos scrisă.” Anca S.

Plecând de la dorinţa lui Ral de a deveni afacerist şi a lui Max de a deschide o galerie de artă online, însoţiţi de zâmbete pe tot parcursul lecturii, explicăm prin exemple concrete noţiuni de comerţ care ajută deopotrivă copii şi părinţi să înţeleagă lumea în care trăim.

Întrebările sunt formulate împreună, cititor şi personaje, tot împreună sunt găsite şi răspunsuri. Poveştile afacerilor sunt construite prin observare, analiză, dezbatere, gândire critică, dezvoltând astfel abilităţi importante. Copiii prind curaj să schimbe lucrurile numai dacă înţeleg DE CE şi CUM pot face asta.

„Chiar este cadoul perfect! Educaţie financiară pentru copii şi multe informaţii de cultură generală, toate povestite în viziunea unui puşti extrem de inteligent şi talentat. Cu întâmplări interesante şi haioase care te fac să un laşi cele două volume din mână până nu le citeşti din scoarţă în scoarţă.”  Iris P.

Într-un limbaj simplu şi zglobiu, seria „Secretele unui puşti afacerist”

  • arată cum a schimbat lumea în care trăim, apariţia banilor;
  • decodifică publicitatea în aşa fel încât copiii să nu mai poată fi manipulaţi;
  • definesc mixul de marketing (cum sunt inventate produsele, cum se stabileşte preţul, unde se vând şi cum se fac cunoscute);
  • explică relaţii bancare: creditarea, economisirea, garantarea, evaluarea, dar şi importanţa cumpătării;
  • cardurile bancare, instrumente de plată, au sensul corect şi pentru copii – nu conţin bani, ci dau acces la bani;
  • detaliază internetul cu bune, cu rele
  • magazinul online devine o afacere reală, copiii îndemânatici vor prinde curaj să inoveze – cu ajutoriul părinţilor îşi vor putea vinde electronic produsele create.
  • identifică pas cu pas motivele pentru care merită sau nu merită cumpărat ceva
  • termeni precum merchandising, valore, distribuţie, investiţie, negociere vor face partie din limbajul cititorilor.

La finalul unor lecturi plăcute cu multe râsete pe parcurs, copiii vor fi mai înţelegători cu bugetul familiei, vor şti despre ce vorbesc părinţii când se referă la bani sau cumpărături.

Pentru a exersa şi limba străină, cartea „Secretele unui puşti afacerist – mere verzi şi roşii” este dinsponibilă şi în engleză: “The Secrets of a Business-Bubbly Kid – Red and Green Apples”.

Despre autoare:

Mia Barc (pseudonim) a scris seria Secretele unui puști afacerist, lecturi interesante pentru toţi copiii şi tinerii care doresc să înţeleagă mediul economic. Sunt publicate două cărţi în această serie „Mere verzi şi roşii” şi „Culoarea banilor” care pot fi citite independent, urmează a treia carte în serie, încă nepublicată. Cărţile atrag atenţia prin modul în care este povestit, într-o manieră inedită, cu mult umor şi prin exemple concrete ce înseamnă o afacere – cum stabileşti domeniul,  culegi informaţii,  gândeşti lansarea şi tot mixul de marketing sau sursele de finanţare şi parteneriatele. Sunt subiecte care par seci pentru copii, dar modul în care sunt explicate este cu adevărat atrăgător, savuros. Şi încă un lucru inedit, o abordare interesantă – supracoperta personalizată, realizată la comandă, adaptată fiecărui cititor, care transformă fiecare carte într-un unicat.

Adauga comentariu